Dogs4life hondenforum Forumindex  
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 wagenziek Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Frenkie
waakhond
waakhond

BerichtGeplaatst: Do Dec 15, 2005 10:16 pm Reageren met citaatTerug naar boven

Timo had altijd erg veel last van wagenziekte....nu is het gelukkig over. In het begin heb ik een homeopatisch middel gehaald bij de dierenarts maar het had totaal geen effect op Timo. Uiteindelijk vertelde de dierenarts mij dat ik Timo gewoon een kwart tabletje Primatour moest geven. Primatour geef je ook aan mensen die last hebben van wagenziekte. En het hielp!!! Ik heb hem een tijdje zo'n kwart tabletje gegeven en sinds een aantal maanden is het niet meer nodig...hij kwijlt en spuugt niet meer. Primatour is dan wel geen homeopatisch middel maar ik vond het een super oplossing.

Groetjes en suc6

Image
Profiel bekijkenStuur privébericht
knodse
speurneus
speurneus

BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 9:14 pm Reageren met citaatTerug naar boven

Bij een van mijn vorige honden hielp het als ik zijn mand in de auto zette. Hij werd daar rustig door, ging liggen slapen en de wagenziekte was over.

Volgens mij heb ik trouwens ook wel eens iets gelezen dat het een evenwichtsstoornis kan zijn. Dan gaat er iets niet goed in je evenwichtsorgaan omdat je ogen iets anders registreren dan je lichaam registreert. Je wordt duizelig en gaat overgeven. Misschien toch even naar de DA om eventueel uit te sluiten dat het iets met de evenwichtsorganen van doen heeft?
Profiel bekijkenStuur privéberichtWebsite bekijken
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp