Dogs4life hondenforum Forumindex  
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 teken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
anja
In loving memory

BerichtGeplaatst: Zo Jun 11, 2006 10:38 am Reageren met citaatTerug naar boven

Frontline werkt bij Sacha ook niet. Sinds bijna 3 weken gebruik ik nu Exil Tick Off en tot nog toe geen enkele teek ontdekt! Dit is haar leven lang nog nit gebeurd! olifant
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chewie
poepschepper

BerichtGeplaatst: Zo Jun 11, 2006 11:37 am Reageren met citaatTerug naar boven

Ik ben nog steeds op zoek naar een wondermiddeltje tegen teken. Frontline werkt niet meer, Tick fence ook niet, bovendien krijgt hij daar ontzettende jeuk van.
Omdat ik in een bosrijk gebied woon, is dat knap lastig. Als ik weet dat ik het bos inga, dan spuit ik hem in met teatree olie, dat is het enige wat een beetje helpt. Ik ga ook maar eens de Exil tick off proberen.
biancadebruijn
Pubertje
Pubertje

BerichtGeplaatst: Ma Jun 12, 2006 11:29 pm Reageren met citaatTerug naar boven

anja schreef:
Frontline werkt bij Sacha ook niet. Sinds bijna 3 weken gebruik ik nu Exil Tick Off en tot nog toe geen enkele teek ontdekt! Dit is haar leven lang nog nit gebeurd! olifant

Deze gebruik ik ook en Dusty en Kayleigh hebben nog nooit een teek gehad oke
Hondentrimsalon Kelby
Pubertje
Pubertje

BerichtGeplaatst: Di Nov 14, 2006 11:19 am Reageren met citaatTerug naar boven

Voor Kelby gebruik ik Frontline en ze wordt regelmatig met Tea Tree van Jean Peau gewassen, ze heeft nog nooit een teek gehad. olifant
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijken
elcolarsamy
Masterdog
Masterdog

BerichtGeplaatst: Wo Nov 15, 2006 5:34 am Reageren met citaatTerug naar boven

griffonnetje schreef:
ik heb gisteren en vandaag van het zelfde been teken weg gehaald, ik zag de teken niet maar voelde wel de mega bulten waar ze op zaten, de teken zelf waren nog heel klein en zaten er nog geen 24 uur op.

nu heb ik een klein probleem omdat hij show hond is en nek haar moet kweken, mag hij geen 24 uur een band om hebben dat snijd ik de vach en dan kan ik nu niet gebruiken.
kan ik z`on scalibor band ook alleen om doen als we buiten aan het wandelen zijn??

of andere tips, frontline helpt niet zo heel goed meer tegen teken, krijg van klanten daar veel klachten over te horen

Waar ligt jou prioriteit eigenlijk?

Hanneke
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Hondentrimsalon Kelby
Pubertje
Pubertje

BerichtGeplaatst: Wo Nov 15, 2006 11:37 am Reageren met citaatTerug naar boven

griffonnetje schreef:
ik heb gisteren en vandaag van het zelfde been teken weg gehaald, ik zag de teken niet maar voelde wel de mega bulten waar ze op zaten, de teken zelf waren nog heel klein en zaten er nog geen 24 uur op.

nu heb ik een klein probleem omdat hij show hond is en nek haar moet kweken, mag hij geen 24 uur een band om hebben dat snijd ik de vach en dan kan ik nu niet gebruiken.
kan ik z`on scalibor band ook alleen om doen als we buiten aan het wandelen zijn??

of andere tips, frontline helpt niet zo heel goed meer tegen teken, krijg van klanten daar veel klachten over te horen

Je kunt de hond ook wassen met Tea Tree of je kunt hem bedruppelen met pure Tea Tree olie, voor de omgeving kun je de Tea Tree spray gebruiken. Het werkt allemaal heel goed en is op natuurlijke basis. Daarnaast kun je deze producten veelzijdig gebruiken tegen schimmel, vlooien, teken, ontsmetten, wondjes, brandwondjes, jeuk, schurft, etc. Zelfs de mensen kunnen er gebruik van maken insectenbeten, zweertjes, puitsjes, keelpijn, zijnwonden, koortslip, wratten, zweetvoeten, verstuiking, etc. Het is tevens ook te gebruiken bij katten.
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijken
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp