Dogs4life hondenforum Forumindex  
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Malthezer Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Naat
waakhond
waakhond

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2005 9:10 pm Reageren met citaatTerug naar boven

Gewoon een enorm lief hondje.
Kan het eigenlijk niet beschrijven zo lief Rooie
Enorme kindervriend oke
Enorme knuffelkont oke
Gewoon een allermansvriendje oke
Allergie voor katten(Bobby dan)
Als er iemand langs loopt of belt,is hij goed waaks,maar als wij weg zijn en ik bel aan en kijk door het raam gaat de held achter de stoel zitten mr green
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijken
griffonnetje
Megadog
Megadog

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 9:31 pm Reageren met citaatTerug naar boven

waren alle maltezers maar zo
Profiel bekijkenStuur privébericht
Keppebolle.
Pubertje
Pubertje

BerichtGeplaatst: Zo Apr 24, 2005 5:10 pm Reageren met citaatTerug naar boven

Hallo,

Ik heb ook een Maltezertje gehad ze heette Sissy ze was ze lief ze was mijn (babytje).We namen haar dan ook overal mee, ze kon het ook heel goed vinden met mijn dochtertje toen ze geboren was was het Sissy die haar verdedigde je moest niet als vreemde aan de wieg of box komen want ze beet dan in je been. Maar ze is er niet meer heb haar moeten laten in slapen doordat ze kanker had ze is 12 jaar geworden. heb ze 2004 laten inslapen.
Profiel bekijkenStuur privéberichtWebsite bekijken
marion
Hyperactief hondje
Hyperactief hondje

BerichtGeplaatst: Di Apr 11, 2006 12:39 am Reageren met citaatTerug naar boven

Peggy is ook een malthezer, althans een kruising w.s. Heeft ook wel wat weg van een Bologneser. Malthezers zijn in het algemeen vrij rustige hondjes. Vachtverzorging:trimmen een aantal keren per jaar. Peggy komt uit het asiel. Daar is ze gedropt nadat ze op straat gevonden was (w.s.uit de auto gezet) in de vakantieperiode. Ze was mishandeld en verwaarloosd. Ze was toen 7 maanden. In het begin poepte en plaste ze overal in huis. Via de trainer van de hondenclub ben ik begonnen met een bench, waar ze in moest als we weg gingen en 'snachts. Bij ons in de slaapkamer gezet. Ging eindelijk na een jaar goed.Peggy is nog steeds angstig naar andere grote honden toe en naar mannen. Als we in de bossen wandelen en ze is los en we gaan terug richting auto is ze ook erg bang. Je struikelt dan gewoon over haar. We lijnen ze nu aan op de terugweg, zodat ze zeker weet dat ze da auto in kan. Contact met grote honden zijn we langzaam aan het opbouwen, maar ze blijft bang. Echte knuffelkont voor ons gezin, bekenden en vrouwen. Gaat bijna overal mee naar toe waar het kan. Is erg sociaal met onze katten. Lange wandelingen hoeft voor haar niet zo, als ze maar bij ons is. We zijn erg blij met haar want ze is ontzettend lief
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp