Dogs4life hondenforum Forumindex  
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Weer hond mogelijk vergiftigd in bos bij Reeshof Tilburg Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
dumpy
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Mei 16, 2013 4:10 pm Reageren met citaatTerug naar boven

Weer hond mogelijk vergiftigd in bos bij Reeshof Tilburg

TILBURG - In het bos bij de wijk Reeshof in Tilburg is woensdagmiddag waarschijnlijk weer een hond vergiftigd. Baasje Jeroen Lips schrok zich rot toen zijn hond Flush doodziek de bosjes uitkwam.

De hond, een Golden Retriever, viel neer en begon te stuiptrekken. "Hij is ook een tijdje helemaal van de wereld geweest." Lips is meteen met zijn hond naar de dichtstbijzijnde dierenarts gegaan. Die had niet de juiste medicatie in huis en stuurde hem door naar Dongen.

Daar kreeg Flush een spuit en inmiddels gaat het wat beter met hem. "Hij ligt op dit moment slapjes in zijn bench. Hij is er nog niet, de komende vierentwintig uur zijn kritiek."

Flush had geluk
Flush heeft geluk gehad. Want onlangs overleed er een hond nadat hij waarschijnlijk was vergiftigd in hetzelfde bos. In beide gevallen staat niet vast dat de honden zijn vergiftigd. Dat is niet onderzocht.

Jeroen Lips heeft meteen de politie en gemeente gewaarschuwd na het voorval met zijn hond. "Volgens de ambtenaar die ik heb gesproken gaan ze morgen actie ondernemen." De geschrokken Lips vindt dat te laat. "Er worden nu honden ziek. Ik laat mijn honden daar voorlopig niet meer los rondlopen."

Lips liet Flush uit in het stuk bos tussen de wijkdelen Witbrand-Oost en Witbrand-West.
Bron: Omroep Brabant
Profiel bekijkenStuur privéberichtWebsite bekijkenMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp