Dogs4life hondenforum Forumindex  
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen
 Vermiste Nederlandse hond duikt op in VS Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
dumpy
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Dec 07, 2014 7:32 pm Reageren met citaatTerug naar boven

Vermiste Nederlandse hond duikt op in VS

Linda Pool uit Broek op Langedijk was stomverbaasd toen ze hoorde dat haar hond Amy ineens in de Verenigde Staten bleek te zitten.
Linda moest in 2013 afscheid nemen van Amy omdat ze op dat moment niet goed voor haar hond kon zorgen. Ze bracht de Duitse herder terug naar de fokker in Raalte en kreeg een aantal weken bedenktijd.

De fokker bleek Amy echter meteen te hebben doorgegeven aan de neef van haar man in Hollandscheveld. Linda heeft tevergeefs geprobeerd de hond terug te halen. Vreemd genoeg ontdekte ze onlangs dat haar hond zwervend langs de kant van de weg was gevonden in Houston, Texas. Iemand had zich over het dier ontfermd en kwam erachter dat Amy een chip had. Linda werd opgespoord. "Toen ik het hoorde barstte ik in huilen uit", zegt een dolblije Linda. "Wel vroeg ik me meteen af of hoe we haar weer thuis konden krijgen."

Het papierwerk is inmiddels geregeld om de hond terug naar Nederland te brengen. Het ontbreekt Linda alleen nog aan voldoende geld. Ze is een inzamelingsactie opgestart en heeft inmiddels bijna tachtig procent van het benodigde geld binnen.

Amy was sterk vermagerd en is nu aan het bijkomen van haar avontuur. Linda hoop dat ze weer thuis is met kerst.

Nog steeds weet niemand hoe Amy in Amerika is terechtgekomen.

Bron: Telegraaf
Profiel bekijkenStuur privéberichtWebsite bekijkenMSN Messenger
jelle
Megadog
Megadog

BerichtGeplaatst: Zo Jan 18, 2015 2:36 pm Reageren met citaatTerug naar boven

Wat een happy end... oke
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp